Ik sta achter mijn producten en lever met liefde en zorg. Toch kan het gebeuren dat er iets misgaat bijvoorbeeld een product dat tijdens transport beschadigd is, of dat bij gebruik een gebrek vertoont.
Op basis van het Europese consumentenrecht heb je recht op een deugdelijk product. Je hebt recht op kosteloze reparatie of vervanging als een product niet aan de overeenkomst voldoet. Deze garantie geldt tot 2 jaar na levering, tenzij de schade is veroorzaakt door verkeerd gebruik.
Neem zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 2 maanden na ontdekking) contact met mij op via contact@theeboetiekjolien.nl
Omschrijf duidelijk het probleem en stuur eventueel foto's mee
Ik beoordeel het defect en laat je weten of je in aanmerking komt voor vervanging of reparatie
Is er iets misgegaan of ben je ontevreden over iets? Laat het me weten – ik los het graag samen met je op.
Stuur je klacht naar:
contact@theeboetiekjolien.nl
Binnen 2 werkdagen ontvang je een bevestiging van je klacht en binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie.
Kom je er met mij niet uit? Dan kun je jouw klacht ook voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR-platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Abonneer je op de nieuwsbrief en ik breng je als eerste op de hoogte van thee nieuwtjes en exclusieve kortingsacties!
Abonneer je op de nieuwsbrief en ik breng je als eerste op de hoogte van thee nieuwtjes en exclusieve kortingsacties!
Theeboetiek Jolien
Janninksweg 93
7513 DH Enschede
Tel: 06-86150153
Mail: contact@theeboetiekjolien.nl
KVK: 78118921
BTW: NL004846754B90
Met liefde gebrouwen door EvoWeb
Uiteraard met een heerlijk kopje thee erbij
Theeboetiek Jolien
Janninksweg 93
7513 DH Enschede
KVK: 78118921
BTW: NL004846754B90
Tel: 06-86150153
Mail: contact@theeboetiekjolien.nl
Met liefde gebrouwen door EvoWeb
Uiteraard met een heerlijk kopje thee erbij