Koop gemakkelijk jouw losse thee bij Theeboetiek Jolien
 0,00 0

Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

 0,00 0

Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Koop gemakkelijk jouw losse thee bij Theeboetiek Jolien

Veel gestelde vragen

Bestellen

Je kiest je favoriete thee, koffie of accessoire, klikt op “In winkelmandje” en rekent veilig af via de betaalmethode die bij jou past. Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail.

Is je bestelling nog niet verzonden? Stuur me dan zo snel mogelijk een e-mail op contact@theeboetiekjolien.nl, dan kijk ik of ik het nog kan aanpassen. Is je pakket al onderweg? Dan kun je het na ontvangst retour sturen.

Check even je spammapje. Niks gevonden? Mail me gerust op contact@theeboetiekjolien.nl, dan kijk ik het voor je na.

Betalen

Ik bied de volgende betaalmethodes aan:
 
  • iDEAL,
  • Bancontact,
  • Bankoverschrijving
  • Riverty achteraf betalen
 
Alles loopt via het beveiligde platform Mollie, dus je betaalt altijd veilig.

Je ontvangt eerst je bestelling en betaalt pas binnen 30 dagen via een factuur van Rivery.
Riverty voert vooraf een kredietcheck uit. Wordt deze goedgekeurd? Dan wordt je bestelling verzonden.

Nee, alle betaalopties zijn gratis voor jou als klant.

Verzending & levering

Bestellingen op werkdagen vóór 15:00 uur probeer ik nog dezelfde dag te verzenden. In de meeste gevallen heb je je pakket dan de volgende werkdag in huis (NL), of binnen 1-2 werkdagen (BE).

  • NL: € 3,95 (brievenbus), € 6,74 (PostNL pakket), € 6,43 (DHL)

  • BE: € 9,75

Je kunt zelf kiezen of je je bestelling laat bezorgen met PostNL of DHL  wat jij het prettigst vindt. Tijdens het afrekenen geef je eenvoudig aan welke bezorgdienst jouw voorkeur heeft. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met de track & trace van jouw gekozen vervoerder.

Ja! Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met een track & trace-link.

Retour & ruilen 

Ja. Je hebt 14 dagen bedenktijd. Daarna heb je nog 14 dagen om je producten terug te sturen. Mail me even op contact@theeboetiekjolien.nl om je retour aan te melden.

Nee hoor, dat hoeft niet. Maar feedback is natuurlijk altijd welkom.

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Deze bedragen gemiddeld €6,25 per pakket.

Binnen 14 dagen na je retourmelding, maar meestal eerder mits ik de producten in goede staat heb ontvangen.

Zeker. Stuur me een mailtje en dan regelen we samen de omruiling. De verzendkosten voor het terugsturen zijn wel voor eigen rekening.

Producten & gebruik

Losse thee bevat hele bladeren of mooie stukjes plant, bloemen of kruiden. Dat geeft veel meer smaak en aroma dan de snippers die vaak in standaard theezakjes zitten. Een echt smaakverschil dus!

Ongeveer 2 gram losse thee per kopje (dat is ongeveer een theelepel) en 10 gram voor een theepot van een liter. Een beetje afhankelijk van de soort en je smaak natuurlijk!

Om zo lang mogelijk te genieten van de smaak en geur van je losse thee, is het belangrijk om ‘m op de juiste manier te bewaren. Thee is namelijk gevoelig voor licht, lucht, vocht én geur. Als je thee niet goed bewaart, verliest hij snel zijn aroma en kan de smaak flauw of muf worden.

Bewaar je thee dus:

  • Droog – Vocht is de grootste vijand van thee. Zet je thee dus nooit in de buurt van de waterkoker of op een vochtige plek in de keuken.

  • Donker – Licht (vooral zonlicht) breekt de smaakstoffen in thee af. Bewaar je thee daarom liever in een kastje of in een ondoorzichtig blik.

  • Luchtdicht – Gebruik een goed afsluitbare pot of blik, zodat er geen zuurstof bij kan. Zo blijft je thee langer vers.

  • Weg van sterke geurtjes – Thee neemt heel makkelijk geur op. Zet je favoriete melange dus nooit naast sterk ruikende producten zoals knoflook, vis, kruidenmixen of schoonmaakmiddelen. Zelfs een subtiele geur kan de smaak aantasten.

Een theeblik of glazen pot met goed sluitend deksel is perfect. Extra tip: bewaar verschillende theesoorten apart, zodat smaken niet mengen.

Veel van mijn theeën zijn van natuurlijke oorsprong of bevatten biologische ingrediënten. Dit staat altijd duidelijk aangegeven bij het product.

Overige vragen 

Dat is natuurlijk super vervelend. Maak alsjeblieft meteen een foto van de schade en mail me via contact@theeboetiekjolien.nl. Dan zorg ik voor een passende oplossing.

Mail me gerust, ik neem je klacht serieus en denk met je mee. Samen lossen we het op! Kom je er met mij niet uit? Dan kun je via https://ec.europa.eu/consumers/odr terecht bij de Europese geschillencommissie

Ja leuk! Je vindt me op Instagram en Facebook onder Theeboetiek Jolien voor theetips, recepten en gezelligheid.

Volg ons op social media!

Doe mee aan winacties, ontdek leuke recepten en blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes!

Facebook
Instagram

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Abonneer je op de nieuwsbrief en ik breng je als eerste op de hoogte van thee nieuwtjes en exclusieve kortingsacties!

Volg ons op social media!

Doe mee aan winacties, ontdek leuke recepten en blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes!

Facebook
Instagram

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Abonneer je op de nieuwsbrief en ik breng je als eerste op de hoogte van thee nieuwtjes en exclusieve kortingsacties!

Klantenservice

Theeboetiek Jolien
Janninksweg 93
7513 DH Enschede

Tel: 06-86150153
Mail: contact@theeboetiekjolien.nl

KVK: 78118921
BTW: NL004846754B90

Copyright © 2023 - 2025 Theeboetiek Jolien

Met liefde gebrouwen door EvoWeb
Uiteraard met een heerlijk kopje thee erbij

Theeboetiek Jolien
Janninksweg 93
7513 DH Enschede

KVK: 78118921
BTW: NL004846754B90

Tel: 06-86150153
Mail: contact@theeboetiekjolien.nl

Copyright © 2023 - 2025 Theeboetiek Jolien

Met liefde gebrouwen door EvoWeb
Uiteraard met een heerlijk kopje thee erbij